Zomerverlof
Hotel Restaurant De Roosterhoeve
image

Zomerverlof

Zomerverlof

Van zondag 21 juli tot en met zondag 4 augustus genieten wij van onze zomervakantie.

 

In deze periode zijn ons hotel en ons restaurant gesloten.

 

Vanaf maandag 5 augustus zijn wij weer geopend volgens onze reguliere openingstijden.

Beste Prijsgarantie
 — 

Welkom

Welkom bij Hotel-Restaurant de Roosterhoeve. Wij wensen u een prettig verblijf en hopen dat u bij ons een aangename tijd zult doorbrengen.

We are happy to welcome you at Hotel-Restaurant de Roosterhoeve. We wish you a pleasant stay in our hotel.

Openingstijden

Receptie | Reception

Open 

07.00 - 13.00 | 16.00 - 21.00 

* Zondag & maandag is onze receptie geopend vanaf 08.00u.

On sunday and monday: reception open from 08.00h

Check-in

16.00 - 20.00

Check-out

07.00 - 11.00

 

Ontbijt | Breakfast

Maandag | Monday

07.00 - 09.30

Dinsdag | Tuesday

06.30 - 09.30

Woensdag | Wednesday

06.30 - 09.30

Donderdag | Thursday

06.30 - 09.30

Vrijdag | Friday

06.30 - 09.30

Zaterdag | Saturday

07.30 - 10.00

Zondag | Sunday

07.30 - 10.00

 

Restaurant

  Diner *     Bar     

Maandag | Monday

17.00 - 20.00      16.00 - 22.00     

Dinsdag | Tuesday

17.00 - 20.00 16.00 - 22.00

Woensdag | Wednesday     

17.00 - 20.30 16.00 - 22.00

Donderdag| Thursday

17.00 - 20.30 16.00 - 22.00

Vrijdag | Friday

17.00 - 20.30 16.00 - 23.00

Zaterdag | Saturday

17.00 - 20.30 16.00 - 23.00

Zondag | Sunday

12.30 - 14.00

17.00 - 20.30

12.30 - 22.00

* Aankomsttijden / Arrival times

 

Hotelinfo

Kraanwater | Tap water

Het kraanwater in Nederland is van goede kwaliteit en is veilig om te drinken.

In the Netherlands, the tap water is clean and safe to drink.

Attentie: het warm kraanwater wordt verhit tot 60 graden Celsius.

Warning: the hot tap water will be heated up to 60 degrees Celsius (140 degrees Farenheit).

 

Niet-Storen | Do not disturb

Wilt u niet gestoord worden? Vergeet dan niet de rode deurhanger op te hangen.

If you don't want to be disturbed. Don't forget to hang the red door hanger.

 

Rookverbod | No smoking

In ons hotel geldt een algeheel rookverbod.

Bij overtreding van het rookverbod worden er € 150,00 extra schoonmaakkosten in rekening gebracht.

Our hotel has a non-smoking policy.

Extra cleaning costs (€ 150,00) will be charged in case of violation of the non-smoking policy.

 

WIFI

Het gehele hotel is voorzien van draadloos internet (WIFI). U kunt als gast gratis gebruikmaken van deze service.

Wireless internet is provided in the entire hotel. This service is free of charge.

 

Vrije toegang | Free acces

WIFI : Gasten

 

Veiligheid | Safety

In geval van brand(alarm) dient u het hotel zo snel mogelijk te verlaten via de aangeduide nooduitgangen. Het gebruik van de lift is bij brand niet toegestaan.

In case of a fire (alarm), Please leave the hotel as soon as possible. Use the designated emergency exits. The use of the elevator is not permitted in case of fire.

 

Belangrijke telefoonnummers | Important phone numbers

Receptie | Reception +31 (0)46 4493131

Noodgevallen 's nachts | Emergency at night +31 (0)610994725

Landelijk alarmnummer | National emergency number 112

Huisarts | Doctor 08.00 - 17.00 +31 (0)475 551 252

Huisartsenpost | Doctor 17.00 - 08.00 +31 (0)46 400 9925

 

Hotel toegang | Hotel acces

Gedurende de nacht staan onze deuren op nachtmodus. U kunt dan het hotel verlaten, maar het is niet mogelijk het hotel terug te betreden. Verwacht u na 23.30 uur terug te komen in het hotel, neem dan contact op met onze receptie voor de mogelijkheden.

During the night, our doors have a night mode. It is possible to leave the hotel at any time. It is not possible to re-enter the building. For more information, please ask our receptionists.

 

Prettig verblijf! | Pleasant stay!

Hopelijk heeft u een fijn verblijf in ons hotel. Wij doen ons uiterste best uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Doet er zich tijdens uw verblijf toch een probleem voor of bent u ontevreden over uw verblijf? Meldt het ons meteen, dan wij proberen het graag voor u op te lossen.

Hopefully, you have a great stay in our hotel. We will do everything we can to make your stay as pleasant as possible. Is there a problem or are you unsatisfied about your stay? Please let us know immediately, so we can try to solve the problem.