Nederlands
Beste Prijsgarantie

FAQ - veel gestelde vragen

RESERVEREN

  • Hoe kan ik een kamer reserveren?

Boek makkelijk en snel via onze website. Vul bovenaan in de blauwe balk de gewenste datum in en u kunt meteen een kamer boeken. Liever persoonlijk contact met onze medewerkers? Neem dan telefonisch contact op met onze receptie. Onze receptionistes helpen u graag met uw reservering.

  • Waarom direct boeken?

Boek uw verblijf via onze website of rechtstreeks bij de receptie, datt is altijd het voordeligst.

Bekijk hier de voordelen van direct boeken.

  • Kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?

Wanneer u direct bij ons heeft geboekt, kunt u uw reservering wijzigen of annuleren tot 24 uur voor aankomst. 

Heeft u niet direct bij ons geboekt? Check dan de voorwaarden van de organisatie waarbij u heeft geboekt.

AANKOMST

  • Hoe bereik ik het hotel?

Auto

Het hotel is vanuit het noorden en vanuit het zuiden van het land makkelijk bereikbaar via de A2. Wij zijn gelegen in het smalste stukje van Nederland dus ook onze buurlanden België en Duitsland zijn makkelijk en snel te bereiken (België ca. 3km - Duitsland ca. 6 km).

Fiets

Ook per fiets is ons hotel makkelijk bereikbaar. Het dichtsbijzijnde fietsknooppunt is knooppunt 13 op ca. 800 meter van de Roosterhoeve.

Openbaar vervoer

Komt u met het openbaar vervoer? Dan kunt u tot Station Susteren de trein nemen en van daaruit kunt u de bus nemen naar Roosteren. Het laatste stukje kun u te voet naar het hotel lopen (ca. 500 meter). Het openbaar vervoer in Roosteren is beperkt. Er rijdt enkel een bus naar Nieuwstadt (tussenstop in Susteren) en naar Maaseik. Voor reisinformatie kunt u de website van Arriva checken.

  • Waar kan ik parkeren?

Het hotel beschikt over een ruime eigen parkeerplaats rondom en tegenover het hotel. Van deze parkeerplaats kan u gratis gebruikmaken. Op de parkeerplaats tegenover ons hotel is ook plek voor het parkeren van groteren voertuigen zoals een bus of vrachtwagen.

Vanaf 12 april 2022 is er een elektrische laadpaal beschikbaar zijn bij ons hotel voor het opladen van uw elektrische auto.

  • Hoe laat kan ik inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 16.00 uur. tot 20.00 uur

  • Kan ik eerder inchecken dan de officiële inchecktijd?

Bent u vóór deze tijd al in de buurt en wenst u eerder in te checken? Neem dan even telefonisch contact op met onze receptie. Dan kunnen wij voor u kijken of uw kamer al beschikbaar is. De mogelijkheid om eerder in te checken kunnen wij niet garanderen. Dit is afhankelijk de de beschikbare kamers. 

  • Kan ik later inchecken dan de officiële inchecktijd?

Verwacht u pas na de officiële inchecktijd aan te komen? Neem dan even telefonisch contact op met onze receptie. Uitsluitend na telefonsich contact kunnen wij uw kamer ook na 20.00 uur voor u garanderen. U kunt dan tot uiterlijk 22.30 uur inchecken.
 

IN HET HOTEL

  • Is er gratis WIFI in het hotel?

Ja, in het hele is er gratis WIFI.

  • Kan ik mij elektrische auto opladen bij het hotel?

Ja. Vanaf 12 april 2022 beschikken wij over een elektrische laadpaal. U kunt laden met alle laadpassen en/of laaddruppels.

  • Kan ik mijn fiets binnen stallen?

Ja. Wij beschikken over een afsluitbare fietsenkelder, waar u uw fietsen veilig kunt stallen.

  • Kan ik mijn elektrische fiets opladen?

Ja. U kunt uw fietsen opladen in onze fietsenkelder. Komt u enkel voor een drankje op ons terras? Dan kunt u uw fietsen ondertussen opladen. Wij beschikken ook over een laadpunt buiten.

  • Kan ik fietsen huren in het hotel?

Het is mogelijk om fietsen te huren bij ons hotel. De fietsen worden voor u besteld bij een extern bedrijf en zullen om deze reden op voorhand moeten worden gereserveerd. De fietsen worden geleverd en terug opgehaald in het hotel.

  • Mag ik mijn huisdier meenemen naar het hotel?

Huisdieren zijn helaas niet toegestaan in het hotel.

  • Ik heb een hulphond. Mag ik deze meenemen naar het hotel?

Hulphonden zijn altijd welkom. Wilt u uw hulphond meenemen? Graag vragen wij u dit vooraf aan ons te melden.
 

ETEN & DRINKEN

  • Hoe kan ik het ontbijt reserveren en wat zijn de kosten?

Reserveert u via onze eigen website? Dan kunt u in stap 4 bij extra services het ontbijt toevoegen aan uw boeking.

Het ontbijt kan ook later, telefonsich of per e-mail, óf bij inchecken worden gereserveert.

De kosten van het ontbijt zijn € 14,00 voor volwassenen en kinderen vanaf 13 jaar. Het ontbijt voor kinderen tot 12 jaar kost € 7,50. Kinderen van 0 tot 2 jaar mogen gratis ontbijten.

  • Hoe laat kan ik ontbijten?

 Op weekdagen is ons ontbijtbuffet geopend van 06.30 tot 09.30 uur. In de weekenden kunt u ontbijten van 07.30 tot 10.30 uur.

  • Kan ik dineren in het hotel?

Onze hotelgasten kunnen dagelijks dineren in het hotel. Op maandag, dinsdag en woensdag serveren wij onze brasseriekaart. Op donderdag tot en met zondag serveren wij onze volledige dinerkaart. Wilt u zeker zijn van een plekje vor het diner? Reserveer dan vooraf uw tafel.

Check hier de openingstijden van ons restaurant.

  • Kan ik ook lunchen in het hotel?

V

  • Kan ik een lunchpakket bestellen?

Ja. U kunt bij inchecken (óf de avond voordat u het lunchpakket nodig heeft) een lunchpakket bestellen bij onze receptie.
 

VERTREK

  • Hoe laat kan ik uitchecken?

Uitchecken is mogelijk van 07.00 uur tot 11.00 uur. Op zondag geven wij onze gasten graag een uurtje langer de tijd. U kunt dan uitchecken tot 12.00 uur.

  • Kan ik eerder uitchecken dan de officiële uitchecktijd?

Bent u een vroege vogel en moet u vóór 07.00 uur ’s ochtends de deur uit? Neem dan contact op met onze receptie voor de mogelijkheden voor een vroege check-out.

  • Kan ik later uitchecken dan de officiële uitchecktijd?

Lekker uitslapen en nog even langer van uw verblijf genieten? Boek dan voor € 25,00 een late check-out. U hoeft dan pas om 16.00 uur uit te checken.

  • Ik wil nog gaan wandelen/fietsen op de dag van vertrek. Mag ik mijn auto laten staan?

U mag u auto op onze parkeerplaats laten staan als u gaat wandelen of fietsen.

Previous image Next image